თარიღები:
23 ივნ - 22 ივლ
ელ.ფოსტა გამოხმაურებისთვის: newsroom@beautymagazine.ge
მდებარეობა:
თბილისი
კატეგორიები:
მარკეტინგი, რეკლამა, PR 
ქვეკატეგორიები:
ინტერნეტ მარკეტინგი
დასაქმების ფორმა:
სრული განაკვეთი
აღწერა:

ფარმაცევტული კომპანია „არტფარმა“ აცხადებს ვაკანსიას Digital Marketing Manager-ის პოზიციაზე.

კომპანია ArtPharma2014 წელს და­არ­სდა და მისი მთა­ვა­რი მი­ზა­ნია, გა­ზარ­დოს თე­რა­პი­უ­ლი უსაფრ­თხო­ე­ბის სტან­დარ­ტე­ბი და უმაღ­ლე­სი ხა­რის­ხის მე­დი­კა­მენ­ტე­ბი გა­ხა­დოს ყვე­ლას­თვის ხელ­მი­საწ­ვდო­მი. „არ­ტფარ­მა“ სა­ქარ­თვე­ლო­ში წარ­მო­ად­გენს წამ­ყვან ევ­რო­პულ ფარ­მა­ცევ­ტულ კომ­პა­ნი­ებს და მათ შო­რის, ერთ-ერთ უმ­სხვი­ლეს ჩე­ხურ ფარ­მა­ცევ­ტულ კომ­პა­ნია „ვალ­მარკს“, რო­მელ­საც ოტის მწარ­მო­ე­ბელ კომ­პა­ნი­ებს შო­რის ლი­დე­რი პო­ზი­ცია უკა­ვია. კომ­პა­ნი­ის სტრა­ტე­გია მო­ი­ცავს ჯანმრთე­ლო­ბა­ზე ზრუნ­ვის თა­ნა­მედ­რო­ვე მო­დე­ლის შექ­მნა­სა და დამ­კვიდ­რე­ბას. 

 

მოთხოვნები:

  • Google Ads Manager -ს ცოდნა და Google და Youtube-ს მართვა,
  • Facebook Ads Manager - ს ცოდნა და Facebook და Instagram-ის მართვა.
  • Ads manager-ების ცოდნა და სარეკლამო კამპანიების  მარკეტინგული მიზნების და სტრატეგიების თანახმად.
  • Facebook Business Manager და Google Manager Account სისტემების ცოდნა-ანალიტიკა.
  • Adobe Premiere Pro; Adobe After Effects; Illustrator, Photoshop.
  • საოფისე პროგრამების ცოდნა (Word, Excel, PowerPoint);

 

ფუნქცია-მოვალეობები:

  • ინტერნეტში სარეკლამო განთავსების ეფექტური დაგეგმარება; რელევანტური არხების შერჩევა, ბიუჯეტის განსაზღვრა, სამიზნე სეგმენტის განსაზღვრა და ა.შ.
  • ინტერნეტრეკლამის მუდმივი მართვა და ოპტიმიზაცია  Google, Youtube, Facebook და Instagram.
  • SMS და E-Mail კამპანიების დაგეგმვა, განხორციელება და მონიტორინგი;
  • ინტერნეტრეკლამის ინფრასტრუქტურის აწყობა და საერთო ბიუჯეტის მართვა.
  • ანალიტიკა - კამპანიების შეფასება და სწორი დასკვნების გამოტანა
  • რეპორტინგი - რეკლამის შედეგების ანალიზი და მიმოხილვა (გაშიფვრა და ერთად  თავმოყრა PPT-ში და ექსელში)
  • კომპანიის ვებგვერდის მართვა (ნიუსების განთავსება, ახალი გვერდის დამატება, ახალი ბრენდის დამატება და ა.შ.)
  • საინფორმაციო და თემატური ვებგვერდების რეიტინგების და სარეკლამო კამპანიების შედეგების შესწავლა-ანალიზი, საჭიროების შემთხვევაში ბრენდებისთვის სწორი სარეკლამო ადგილების შერჩევის მიზნით
  • Zoom-ის, Belive-ის, Google Classroom-ის ფუნქციების ფლობა და საჭიროების შემთხვევაში კომპანიის მიერ დაგეგმილი ღონისძიებებისთვის ტექნიკური მხარდაჭერის უზრუნველყოფა

 

 

პიროვნული თვისებები

  • შემოქმედებითი, კრეატიული ხედვა და სხარტი აზროვნება
  • პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა
  • დეტალებზე ორიენტირებულობა
  • მოტივირებულობა და ორგანიზებულობა
  • პუნქტუალობა
  • გუნდური მუშაობის უნარი

 

 

სამუშაო საათები:   10:00-დან 19:00 საათამდე.

სამუშაო ადგილი:    თბილისი, გამრეკელის 19.

ანაზღაურება:           შეთანხმებით

 

დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ, გამოგვიგზავნეთ რეზიუმეფოტო-სურათით 25 ივლისის ჩათვლით  ჩათვლით ელ-ფოსტაზე newsroom@beautymagazine.ge

გთხოვთ, მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება.